سئو رایگان در یاهو

ثبت سایت در موتورهای جستجوگر رایگان ایتروز

برای رتبه گرفتن سایتتون نیازی نیست که همه عوامل و الگوریتم های دقیق گوگل را بدونید فقط کافیه مسائل اساسی سئو را رعایت کنید. کلود که رقیب ChatGPT است و یک چت بات هوش مصنوعی از آنتروپیک محسوب می شود، یک شرکت هوش مصنوعی که توسط کارمندان سابق OpenAI راه اندازی شده است. Wayback Machine اسکرین شات های تاریخی از صفحات می گیرد و آن ها را در پایگاه داده خود ذخیره می کند. سپس می‌توانید هر URL را وارد کنید تا نسخه‌های قبلی آن صفحات وب (حتی آنهایی که در حال حاضر خراب شده‌اند) را ببینید. تولید کننده رایگان عنوان Ahref با کمک هوش مصنوعی، برچسب های عنوان را برای شما می نویسد.

با توجه به این عکس ۳ لینک اول گوگل بیش از ۵۰٪ ترافیک را جذب می کنند. از طریق افزونه کروم یا DevTools کروم می‌توانید به لایت هاوس دسترسی داشته باشید. پس از نصب این ابزار می‌توانید به صفحه‌ای که می‌خواهید آن را بررسی کنید، بروید و روی آیکون لایت هاوس در نوار ابزار کروم کلیک کنید. پس از نصب، این افزونه تمام لینک‌های سایتتان را بررسی می‌کند و لینک‌های شکسته یا خراب را گزارش می‌دهد. به کمک آن می‌توانید تصاویری را که به دلیل پیوند نادرست نشان داده نمی‌شوند نیز پیدا کنید. این ابزار داده‌های میدانی و آزمایشگاهی درباره یک صفحه فراهم می‌کند که داده‌های دوم برای دیباگ کردن مشکلات مفید هستند، چون در یک محیط کنترل‌شده جمع‌آوری می‌شوند.

اگر می خواهید خودتان وبسایتتان را سئو کنید، این سایت بهترین منبع برای شماست که می تواند در این راه به شما کمک کند و جلوی بسیاری از اشتباهانتان بگیرد. برای اینکه تصمیم بگیرید که خودتان وب سایتتان را سئو کنید یا این کار را به یک متخصص سئو واگذار کنید، لازم است ابتدا این سایت را زیر رو کنید. پاسخ من همواره این است که عاقلانه نیست تنها بر روی یک ابزار بازاریابی سرمایه گذاری کنیم. بهتر است بسته به نوع کسب و کارمان از ابزارهای بازاریابی مختلف استفاده کنیم. پس لازم است به این نکته توجه کنید و در وب سایتتان برنامه ریزی دقیقی برای فروش محصولات خدمات به کاربران داشته باشید. سئو کلاه سیاه مجموعه ای از اقدامات غیراخلاقی (و معمولا همان اسپمینگ) برای بهبود رتبه سایت است.

یک راه عالی و مناسب برای برنامه ریزی و سازماندهی عناوین و موضوعات بلاگ، استفاده از روش به اصطلاح (content hubs) هاب محتوایی است. 1- شناختن جایگاه فعلی زمانی که شما یک سایت جدید را راه اندازی می کنید؛ تحقیق عبارات کلیدی در ابتدا به شما این امکان را می دهد که موضوعات وابسته به سایت و حوزه ای که در آن دارید را پیدا کنید. درک واقعی موارد و اصول اساسی سئو فقط چند هفته زمان نیاز دارد اما برای حرفه ای شدن باید حتما حتما تمرین کنید که این تمرین کردن بستگی به شما دارد که چقدر سریع مهارت های لازم را کسب می کنید. مشاهده شده که بسیاری از کاربران هنگام ثبت دامنه، به اشتباه دامنه ای را ثبت می کنند که در نوع نگارش آن غلط املایی وجود دارد. البته برخی کاربران نیز به علت اینکه آن نام با نگارش صحیح قبلا به ثبت رسیده است اقدام به ثبت دامنه با غلط املایی می کنند.

خواندن هر سه سایت ارزشمند است و می‌توانید با توجه به سلیقه شخصی خود یکی را انتخاب کنید یا حتی سایت دیگری پیدا کنید. برای یادگیری سئو چه جایی بهتر از گوگل؟ اگرچه موتورهای جست‌وجوی مختلف و کارشناسان سئو مختلف اهداف متفاوتی دارند، اما نمی‌توان انکار کرد که مرجع سئو گوگل است. اکثر ابزارهای تحلیلی به شما امکان ایجاد یا تنظیم هشدارهای ایمیلی را می دهند. به این صورت که هر گونه تغییر فاحش و ایجاد شرایط خاص در سایت از طریق ایمیل به شما اطلاع رسانی می شود. وب سایت هایی با لینک های غیرفعال یا لینک شکسته پیدا کنید و سپس محتوای خود با لینک خودتان را در آن جایگزین کنید. با وارد کردن دامنه شروع کنید و سپس لیستی از بک لینک های سایت مدنظر را مشاهده می کنید.

این کار به ارزیابی صفحات رتبه بالا و درک دلیل رتبه بندی این صفحات کمک می کند. نقشه سایت یک فایل XML است که تمام محتوای ضروری وب سایت شما را فهرست می کند. هر صفحه یا فایلی که می خواهید در موتورهای جستجو ظاهر شود باید در نقشه سایت شما باشد. ابزار Keyword Generator برای هر کلمه کلیدی یا عبارتی که وارد می کنید، ۱۰۰ کلمه کلیدی برتر را به شما نشان می دهد. همچنین داده های مهم کلمات کلیدی مانند حجم جستجو و میزان سختی کلمات کلیدی را در اختیار شما قرار می دهد.

استفاده از داده‌های واقعیهوش مصنوعی می‌تواند از داده‌های واقعی برای تحلیل و پیش‌بینی طراحی‌های مؤثر استفاده کند. این به شما این امکان را می‌دهد که بنرهایی بسازید که بیشترین تأثیر را بر مخاطبان بگذارد.4. بهینه‌سازی برای تمامی دستگاه‌هاهوش مصنوعی می‌تواند بنرها را برای نمایش در تمامی دستگاه‌ها بهینه‌سازی کند. این یعنی بنر شما در گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و دسکتاپ‌ها به بهترین نحو نمایش داده خواهد شد.نتیجه‌گیریهوش مصنوعی تغییرات بزرگی در دنیای طراحی بنرهای فروشگاهی ایجاد کرده است. با استفاده از این فناوری، کسب‌وکارها می‌توانند بنرهایی جذاب، شخصی‌سازی‌شده، و بهینه‌شده برای سئو بسازند که تأثیر زیادی بر افزایش فروش و تعاملات آنلاین دارند. از ابزارهای هوش مصنوعی مختلفی همچون Canva و Crello برای طراحی سریع و مؤثر بنرها بهره ببرید و از امکانات این ابزارها برای جذب مشتریان بیشتر استفاده کنید.

سپس، باید هدفمند بررسی کنید که چگونه کلیدواژه‌ها در محتوای سایت استفاده شود و بازدیدکنندگان را جذب کنید. استفاده از محتوای جذاب، تصاویر عالی و پاسخگویی به سئوالات کاربران از جمله عواملی است که می‌تواند به بهبود سئو وبسایت کمک کند. هدف از آموزش عملی سئو وب سایت، تجهیز شرکت‌کنندگان به دانش و مهارت‌هایی است که برای پیاده‌سازی استراتژی‌های موثر سئو در وب سایت‌های خود یا برای مشتریان نیاز دارند. در پایان آموزش، شرکت‌کنندگان باید بتوانند یک استراتژی جامع سئو را تدوین و اجرا کنند. با این حال، مراقب باشید که از کلمه کلیدی استفاده نکنید زیرا اکثر موتورهای جستجو و خوانندگان انسانی از این عمل اخم می کنند.

همچنین می‌توانید متوجه شوید ترافیک سایت شما در رابطه با چه کلمات کلیدی بیشتر از همه است یا کدام کلمات بازده تبلیغاتی زیادی داشته‌اند. وقتی وب‌سایت خود را ایجاد کردید، حتماً آن را گوگل آنالیتیکس وصل کنید تا با تحلیل داده آشنا شوید. گوگل آنالیتیکس، بهترین ابزاری است که بازاریابان اینترنتی برای اندازه‌گیری موفقیت کمپین‌های خود در دست دارند. از گوگل آنالیتیکس استفاده کنید تا منابع ترافیک خود را بررسی کنید، به اطلاعات جمعیت‌شناسی کاربران خود دست‌یابی پیدا کنید و به طور کلی مخاطب خود را بشناسید. • ابزارهای تحقیق عبارات کلیدیابزارهای رایگان زیادی برای تحقیق عبارات کلیدی وجود دارند که براساس کلماه کلیدی اصلی، صدها پیشنهاد و ایده ارائه می دهند. البته به علت رایگان بودن دارای محدودیت هستند و بسیاری از موارد را نشان نمی دهند.

در این بخش می‌توانید بررسی کنید که چه تعدادی از کاربران سایت به مشتری تبدیل شده‌اند. استفاده از روش‌های مناسب بهینه سازی محتوا، مثل بهینه‌سازی تصاویر، تنظیم طول مطلب و استفاده از کلیدواژه‌های صحیح، مهمترین قسمت سئو است. همچنین، برای افزایش بک لینک‌های حرفه‌ای باید از روش‌هایی مانند Guest Posting و استفاده از شبکه‌های اجتماعی استفاده کرد. در واقع اگر بخواهیم بین پیج اسپید اینسایت که در بخش قبلی آن را معرفی کردیم و جی تی متریکس یک مقایسه داشته باشیم باید بگوییم که با گرفتن نام گوگل از پیج اسپید دیگر حرفی در مقابل جی تی متریکس برای گفتن نخواهد داشت. البته امکاناتی که این ابزار برای بررسی وضعیت نمایش در موبایل در اختیار ما قرار می دهد می تواند خوب و کاربردی باشد. در صورتی که قصد استفاده از ابزار جی تی متریکس را دارید، می توانید به آموزش کامل و جامع تمامی بخش های آن از طریق مقاله آموزش GTMetrix دسترسی داشته باشید.

اگر می‌خواهید مشکلات تکنیکال سایت خود را بررسی کنید و از سلامت آن از این نظر مطمئن باشید، GTmetrix را به‌عنوان یکی دیگر از ابزارهای رایگان سئو امتحان کنید. شما با استفاده از این ابزار می‌توانید در عرض فقط چند دقیقه اطلاعاتی مانند اندازه یک صفحه و زمان لود آن به‌دست آورید. این ابزار نظم و مدت لود فایل‌های روی صفحات سایت شما را نیز نشان می‌دهد. شما با این ابزار رایگان تحلیل SEO می‌توانید بررسی کنید برای لود سریع‌تر سایت خود چه کارهایی انجام دهید و آن را بهبود بخشید. این یک ابزار عالی و جادویی برای وبمستران است و به طور خودکار موتور جستجوی گوگل را برای پیدا کردن رتبه سایت‌تان بررسی می‌کند. این ابزار نه تنها سریع و ساده است بلکه به صورت رایگان در اختیار شما قرار می گیرد.

گوگل آنالیتیکس یک ابزار رایگان است که طیف وسیعی از داده ها را برای وب سایت شما فراهم می کند. شما می توانید این موضوع را به روش های مختلفی تجزیه و تشریح کنید تا بازاریابی خود را بهبود ببخشید. افراد زیادی گوگل آنالیتیکس ۴ (نسخه فعلی) را دوست ندارند اما گوگل آنالیتیکس هنوز هم به احتمال زیاد پراستفاده ترین ابزار تحلیلی است. این ابزار به شما امکان می دهد تا رفتار کاربران خود را بر روی سایت خود بررسی کنید و نقاط قوت و ضعف آن را شناسایی کنید. برای سه نتیجه اول جستجو، معیارهای مهم SEO مانند تعداد بک لینک ها و دامنه های ارجاعی، ترافیک تخمینی جستجو، رتبه بندی دامنه (DR)و غیره را نیز مشاهده خواهید کرد.

با استفاده از تکنیک های سئو، می توانید ترافیک ارگانیک وب سایت خود را افزایش داده و مخاطبان بیشتری را جذب کنید. به طور خلاصه، سئو به شما کمک می کند تا وب سایت خود را در دنیای دیجیتال به نمایش بگذارید و به موفقیت برسید. یکی از مهمترین ابتکاراتی که این ابزار ایجاد کرده است معیار هایی به نام Page Authority و Site Authority است که اعتبار سایت و صفحه را مشخص می کند و معیار های متفاوتی دارد. این دو معیار از اصلی ترین موارد برای بررسی قدرت یک سایت و یک صفحه به شمار می روند. Google PageSpeed ابزار رایگان دیگری برای بررسی رایگان وضعیت سئو سایت است.

People Also Ask یا PAA به شما سوالاتی را نشان می دهد که معمولاً باید آنها با کلیک کردن دستی بر روی کادر PAA را فهرست نتایج جستجو دریافت کنید. اما سایت شما را برای مواردی که به طور غیرمستقیم بر سئو تاثیر می گذارند، مانند سرعت بارگذاری و امنیت سایت ، تجزیه و تحلیل می کند. لیستی از کلمات کلیدی را برای افزودن به صفحات خاصی در سایت خود دریافت کنید. به شما نشان می دهد که کدام کلمات کلیدی در لیست شما بهترین نسبت حجم جستجو و رقابت را دارند. با این حال، ارزش این را دارد که در نظر داشته باشید که حجم جستجو و نمره دشواری کلمه کلیدی را با پیشنهادات دریافت نمی کنید.

یکی دیگر از کاربردهای گوگل آنالیتیکس، اطلاع‌رسانی درباره مخاطبان (Audience)، بازدیدکنندگان و ویژگی‌هایی مثل جنسیت، علاقه‌مندی‎ها، مدت زمانی که در سایت می‌مانند، بانس ریت «Bounce Rate» و غیره است. برای مثال اگر متوجه شدید هنگام لود صفحات، شبکه سرور خطا دارد، باید با مسئولین سرور تماس بگیرید و مشکل را برطرف کنید. یا اگر مشکلات کدنویسی دارید، باید به یک توسعه‌دهنده یا برنامه نویس حرفه‌ای مراجعه کنید تا بتواند مشکلات را برطرف کند. علاوه بر این، سئو محلی و جستجوی صوتی نیز از اهمیت بیشتری برخوردار خواهند شد. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم. از آن برای تقویت انواع فرآیندهای پویا در سایت شما استفاده می شود، مانند نمایش انیمیشن ها، به روز رسانی محتوای شما در زمان واقعی و سایر ویژگی های تعاملی.

با استفاده از سرچ کنسول می‌ توانید اطلاعاتی مانند کلمات کلیدی مورد استفاده، تعداد نمایش‌ ها، تعداد کلیک ها و نرخ کلیک صفحات سایت خود را مشاهده کنید. همچنین اطلاعات بسیار مفید دیگری را نیز در اختیارتان قرار می دهد تا در مسیر سئو بهتر پیش بروید. Soovle یکی از بهترین ابزارهای رایگان سئو است که کلمات کلیدی محبوب را از پلتفرم‌هایی مانند یوتیوب، گوگل، آمازون، ویکیپدیا، بینگ، یاهو و Answers.com جمع‌آوری می‌کند. این ابزار دیتابیسی از اصطلاحات در اختیارتان قرار می‌دهید که از آن می‌توانید برای بهبود رتبه سایت خود استفاده کنید. یکی از اقدامات بسیار مهمی که زمان بهینه‌سازی سایت خود باید انجام دهید، تحقیق کلمات کلیدی است. یکی دیگر از ابزارهای رایگان سئو که برای این هدف طراحی شده است، Google Keyword Planner نام دارد.

مهم است که بدانید، محتوایی که ChatGPT به شما می‌دهد، آماده انتشار در سایت شما نیست. به علاوه، می‌توانید انواع مختلفی از لینک‌های موجود در یک صفحه مانند لینک‌های داخلی و خارجی Dofollow و Nofollow را به طور مشخص ملاحظه نمایید. این امکان را به شما می دهد تا فایل های JPG، GIF و PNG را با حجم حداکثر 10 مگابایت آپلود کنید. برای حذف این محدودیت اندازه، فقط باید برای یک حساب کاربری رایگان ثبت نام کنید. برای استفاده از آن، یک کلمه کلیدی ارائه می کنید و Rank Math به آن امتیاز SEO می دهد. علاوه بر این، Google Trends دارای ویژگی است که به شما امکان می دهد 2 یا چند موضوع را با یکدیگر مقایسه کنید.

این می تواند برای کاربران بسیار خسته کننده باشد و منجر به نرخ پرش بالایی شود که قطعاً نمی خواهید. این ابزار سئوی فوق العاده سایت شما را با استفاده از یک خزنده مانند گوگل بررسی می کند. و گزارشی از مشکلات احتمالی (مانند خطاهای هدر HTTP، مشکلات رندر جاوا اسکریپت، bloated HTML، و خطاهای خزیدن) تولید می کند. همانطور که احتمالاً می دانید، نتایج جستجو بسته به اینکه کجا هستید و از چه دستگاهی استفاده می کنید، به طرز چشمگیری تغییر می کند. و BROWSEO نوع دید اشعه ایکس را که موتورهای جستجو دارند به شما ارائه می دهد.

بنابراین، می‌توانید از حداکثر دید و ارتباط در مکان‌هایی که برای کسب‌وکارتان اهمیت دارند، اطمینان حاصل کنید. اگر گزینه Google Maps را انتخاب کنید، این همان چیزی است که دریافت می کنید. همچنین به طور خودکار یک گواهی SSL رایگان برای سایت شما فراهم می کند. کلودفلر یک شبکه تحویل محتوا (CDN) است که محتوای ثابت را در چندین سرور ذخیره می کند. داده های گوگل آنالیتیکس به شما می گوید که آیا تلاش های سئوی شما نتیجه داده است یا خیر. ShortPixel یک ابزار عالی است که به شما امکان می دهد تصاویر خود را فشرده و اندازه آن را تغییر دهید تا زمان بارگذاری صفحه سریعتر شود.

این ویژگی به شما این امکان را می دهد که بدانید یک محتوای قدیمی برای شما دقیقا چند بازدید کننده دارد. و Answer the Public بخشی از نتایج را به صورت ” X  در مقابل کلید واژه Y” نمایش می دهد. به عنوان مثال، فرض کنید یک دامنه را با ابزار Domain Overview آنالیز کرده اید و سپس با ابزار Keyword Overview یک جستجو انجام داده اید. در حالی که بنیانگذار آن دنبال مسیر جدیدی رفته، تیم موز همچنان هر هفته یک ویدیوی پانزده‌دقیقه‌ای تهیه می‌کند. این سری ویدیویی جدید از ذهن فنی و خلاق آلیدا سولیس، بسیار ارزشمند است!

از بخش های مهم سئو محتوا نیست، اما رعایت سئو در آن می تواند تاثیر خوبی در رنک شما بگذارد. اگر کلید واژه اصلی در آدرس قرار بگیرد، مهمترین مزیت آن در لینک دهی و بک لینک گرفتن است که این کار خیلی راحتتر و البته مفهومی تر صورت می گیرد. در نگاه اول به نظر نمی رسد که یک کلمه ساده بتواند ۱۲ حالت نگارشی مختلف داشته باشد؛ اما در عمل دیدیم این امکان وجود دارد که کاربران با شنیدن کلمه «صوفيه» هرکدام از این آدرس ها را تایپ کنند. در این حالت ممکن است شما شانس ورود آن فرد به وب سایتتان را از دست بدهید. این موضوع می تواند یک امتیاز منفی برای نام دامنه ای که انتخاب کرده اید به شمار رود. مسئله ای که در بسیاری از کلاس ها و کارگاه هایم با آن روبرو هستم این است که تمامی شرکت کنندگان صرفا به دنبال رسیدن به رتبه اول گوگل هستند و برنامه ای برای بعد از آن ندارند.

در یک سایت معتبر با Domain Authority و Page Authority بالا لینک بسازید توسط ابزار MOZ این دو ویژگی را می توانید در سایت ببینید. در سایت مرتبط ساخته شود و با یک انکرتکست مرتبط با موضوع محتوا و سایت ساخته شده باشد. ابتدا دنبال کوئری های مناسب باشید از قسمت People also ask گوگل می توانید سوالات پرتکرار را انتخاب کنید. بسیاری از سایت هایی که در قسمت موقعیت صفر نمایش داده می شوند، اکثرا رتبه اول را ندارند. آن ها غالبا صاحب رنک دوم، سوم و یا حتی در رتبه های پایین تر قرار دارند. برای اطمینان از اینکه عنوان و توضیحات شما دارای طول مناسبی هستند، می توانید از ابزار رایگان به نام SERP Simulator استفاده کنید.

موتور جستجو گوگل براساس سه فرآیند اصلی کار می کند و صفحه نتایج جستجو یا همانSERPرا به ما نمایش می دهد. البته به هیچ عنوان از نظر سئو و سایر موارد فنی تفاوتی میان پسوندهای عمومی مختلف مانند com, net org, info وجود ندارد. اولین و شاید مهم ترین قدم در راه اندازی یک وب سایت انتخاب نام دامنه است. توصیه می کنم قبل از انتخاب نام دامنه برای وب سایتتان، با کمی صبر و حوصله به نکاتی که در این بخش اشاره شده توجه کنیدتا انتخاب بهتر و منطقی تری داشته باشید. فراموش نکنید که اگر در کلمه کلیدی موردنظرتان در صفحه اول گوگل و در میان ۳ نتیجه اول قرار نداشته باشید عملا در مواجهه با رقبایتان شکست خورده اید و بازار پرسود کاربران اینترنتی را به آنها واگذار کرده اید. از میان وب سایت های موجود در صفحه اول، بیشترین رقابت میان ۳ وب سایت اول است؛ زیرا بیش از نیمی از کاربران بر روی یکی از 3 وب سایت اول نتایج کلیک می کنند.

این یک آلارم از نارضایتی کاربر به گوگل است که موجب کاهش رتبه سایت می شود. در آموزش سئو برای بهینه‌ سازی سرعت سایت خود، می‌ توانید از ابزارهایی مانند Google Page Speed Insights استفاده کنید. افراد وقتی به دنبال خرید یک محصول، استفاده از یک خدمت و یا کسب اطلاعات درباره موضوعی هستند، بدون فوت وقت در گوگل خواسته خود را جستجو می کنند. حالا سایت هایی که بتوانند بهترین پاسخ را به کاربران بدهند و نیازشان را رفع کنند توسط گوگل رتبه بندی شده و به کاربران نمایش داده می شود. اما برای اینکه بتوانید سای خود را به این نقطه برسانید لازم است که آموزش سئو را شروع کتید.

در این حالت خوانندگان متوجه می شوند که پست به وسیله یک به روز رسانی بزرگ تبدیل به باز نشر شده است و ارزش محتوا و اعتبار سایت شما در نزد کاربران افزایش پیدا می کند. با توجه به نمودار بالا درست که است محتوای طولانی تر رتبه بهتری در گوگل بدست می آورد، اما این تمام کار نیست، واقعیت این است که پست های طولانی تر معمولا بهتر و جامع تر موضوع را پوشش می دهند. حقیقت اصلی این است که وقتی که به سایت دیگری که با شما هم موضوع است لینک می دهید سیگنال های خود را تقویت می کنید و با اینکار به گوگل کمک می کنید تا زمینه سایت شما را بهتر درک کند و بازدید کنندگان بهتر و هدفمندتری را به سایت تان هدایت کند. ممکن است این سوال برایتان پیش بیاد که آیا لینک دادن به یک سایت دیگر برای سئو سایتم خوب است یا نه؟ اکثر سئوکاران از اینکه در محتوای خودشان به سایتهای رقیب لینک بدهند می ترسند. چرا که نمی خواهند که بازدیدکنندگان خودشان را به سایتی دیگر انتقال بدهند. نکته منفی که وجود دارد این است که حجم جستجو آن ها کم است شما در هنگام انتخاب عبارات سایتتان باید همه جوانب را بررسی کرده و از همه موارد استفاده نمایید تا تعادل برقرار شود.

در این مقاله قصد داریم تا کاربردی ترین ابزارهای رایگان سئو برای تحلیل مسیر و صحت کار های انجام شده برای سئو سایت خود را با هم بررسی کنیم. صرفه‌جویی در زمان و هزینهاستفاده از هوش مصنوعی در طراحی بنر فروشگاهی به کسب‌وکارها این امکان را می‌دهد که به سرعت و با هزینه کمتر بنرهای جذاب و مؤثر طراحی کنند. این ابزارها معمولاً کاربرپسند هستند و نیازی به تخصص طراحی گرافیک ندارند.2. طراحی بنرهای شخصی‌سازی شدههوش مصنوعی قادر است بنرهایی طراحی کند که متناسب با نیاز و سلیقه مشتریان خاص شما باشد. این شخصی‌سازی می‌تواند باعث افزایش تعامل و نرخ تبدیل (Conversion Rate) شود.3.

در مورد رایگان بودن این ابزار باید گفت که پلن پرمیوم خاصی را ارائه نمی کند و در صورتی که این افزونه روی مرورگر شما فعال باشد و مورد خاصی را روی آن جست و جو کنید، در دو کادر کوچک در کنار صفحه به شما کلمات کلیدی مرتبط و مترادف را ارائه می کنند. همینطور باید گفت که این ابزار یک وبلاگ حرفه ای را از مقالاتی که سئو کاران با تجربه ارائه کرده اند در خود دارد که می توان آن را یکی از بهترین و پیشرو ترین محل های تبادل نظر در مورد تکنیک های سئو و آپدیت های الگوریتم های جدید گوگل معرفی کرد. شما در گوگل سرچ کنسول می توانید وضعیت رشد سئوی خود را در بازه های زمانی مختلف به صورت مقایسه ای روی یک نمودار مشاهده کنید. برای این کار روش ها و تکنیک های مختلفی وجود دارد که در این مقاله نمی گنجد اما ما در این مقاله قرار است موارد بسیار مهمی را بررسی کنیم. در واقع بررسی ابزارهای رایگان سئو به ما امکان استفاده از ابزار های حرفه ای و رایگانی را برای تحلیل آنچه که تا کنون انجام داده ایم و نتیجه ای که از آن عاید ما شده است ارائه می کنند.

علاوه بر این، بسیاری از مقالات آموزشی مثال‌های عملی، مطالعات موردی و راهنمای گام به گام ارائه می‌دهند که می‌تواند به افراد کمک کند تا استراتژی‌های سئو را به طور موثر اجرا کنند. به‌طورکلی، مقالات آموزشی می‌تواند، منبع ارزشمندی برای هرکسی باشد که به دنبال یادگیری و بهبود مهارت‌های سئوی خود است. مورد دیگری که در کنار استفاده از ابزارهای رایگان سئو باید آن را مد نظر قرار داد تاثیراتی است که سرویس میزبانی و هاست شما می تواند روی سئو داشته باشد. فاکتور سرعت را می توان یکی از مهمترین فاکتور ها در محاسبه رتبه سایت در نظر گرفت که آن را می تواند به سئوی تکنیکال و همینطور هاست شما ربط داد و باید گفت که از مهمترین موارد در سئو به حساب می آید. در مورد تعداد جست و جوی کلمات کلیدی که تحت عنوان Monthly Search به شما ارائه می شود هم باید بگوییم که معمولا جست و جوی واقعی در حدود ده تا دوازده برابر این تعداد خواهد بود و باید این را در نظر داشته باشید. در کل می توان گفت که ابزارهای رایگان سئو و حتی ابزارهای پرمیوم و غیر رایگان کمی قلق دارند و شما باید این موارد را روی آنها به صورت تجربی بدست آورید.

Featured Snippets یک قابلیت جالب در نتایج جستجوی گوگل هستند که تکه‌ های کوتاهی از متن هستند که در بالای نتایج جستجوی Google ظاهر می‌ شوند و به کاربران اجازه می‌ دهند تا به سریعترین و جامع‌ ترین پاسخ برای سوالاتشان دسترسی پیدا کنند. محتوایی که در داخل یک Featured Snippets ظاهر می‌ شود، به‌ طور خودکار از صفحات وب که در فهرست صفحه اول گوگل هستند، استخراج می‌ شود. نکته ای که در این آموزش سئو درباره فیچر اسنیپت ها می گوییم این است که برای اینکه بتوانید از این ویژگی جذاب بهره ببرید لازم است سوالات متداول مخاطبان خود را شناسایی کرده و پاسخ‌ های کامل و مفید برای آن‌ ها ارائه دهید. یکی دیگر از ابزارهای رایگان سئو که گوگل در اختیار وب‌مسترها قرار داده، گوگل آنالیتیکس است. اگر می‌خواهید از داده‌های مهم بازاریابی در استراتژی دیجیتال مارکتینگ خود استفاده کنید، این ابزار را جدی بگیرید. گوگل آنالیتیکس ابزار رایگانی است که داده‌های زیادی از سایت شما در اختیارتان قرار می‌دهد.

در بسیاری از کسب وکارها، رقبا برای جذب بازار کاربران اینترنت برنامه ریزی کرده و هزینه می کنند. تا اینجای کار همه چیز خیلی خوب به نظر می رسد اما این در حالتی است که شما تنها فروشنده کفش در اینترنت باشید. به همین دلیل، کسب وکارهایی که صرفا به صورت سنتی فعالیت می کنند رفته رفته مشتریان خود را از دست داده و دچار ورشکستگی خواهند شد. خلاصه محتوا، عناوین مطالب، مقالات، عناوین، توضیحات متا، کد و موارد دیگر را ایجاد کنید. Google Alerts زمانی که صفحات به عباراتی که دنبال می کنید اشاره می کنند، ایمیلی برای شما ارسال خواهد کرد.

این ابزار سئو ترافیک جستجوی شما را با به‌روزرسانی‌های شناخته شده Google مرتبط می‌کند. با MozBar می‌توانید عبارت را در گوگل جستجو کنید و امتیاز DA و Page Authority (PA) را برای رتبه‌بندی سایت‌ها بدون نیاز به ترک SERP ببینید. پیوند دادن حساب GSC خود با GA شما را با اطلاعات مفیدی مرتبط می کند، مانند کلمات کلیدی که مردم برای یافتن سایت ، CTR ارگانیک شما و موارد جالب دیگر استفاده می کنند. و این ابزار به شما این امکان را می‌دهد که ببینید نتایج دقیقاً چگونه برای کسی که یک تلفن خاص از تقریباً هر شهر بزرگی در جهان جستجو می‌کند، نمایش داده می شود. به علاوه، به محتوا نمره کلی و رتبه بندی برای صحت، وضوح و تعامل تحویل می دهد.

در واقع مهم‌ترین مزیت‌های این وب‌سایت را می‌توان داشتن ابزارهای متنوع و ارائه داده‌های مهم و کلیدی دانست. این ابزار رایگان سئو، یکی از بزرگترین پایگاه داده‌های لینک و کلمات کلیدی است که به کمک ابزارهای مختلفی به تحلیل سئو و محتوا وب‌سایت می‌پردازد. سئو و بهینه‌سازی سایت به شما کمک می‌کند تا در نتایج جستجوی گوگل رتبه بهتری گرفته و در جایگاه‌های بالا SERP قرار بگیرید. به این ترتیب کاربران اینترنت با یک جستجوی ساده، به سایت شما برخورده و با محصولات یا خدمات برند شما آشنا می‌شوند. سئو یا بهینه‌سازی موتورهای جستجو، فرآیندی است که به کمک آن وب سایت‌ها بر روی صفحات جستجوگرها بهترین مدت زمان نمایش را دارا می‌شوند. در حقیقت، سئو یک روش استراتژیک است که می‌تواند دریدر خصوص برای مبتدیان کسب‌وکار آنلاین، مفید واقع شود و سبب افزایش ترافیک و مشتریان جدید گردد.


https://daroromiekojast.ir/who-is-the-best-seo-in-urmia/